Klacht melden
Kwaliteit is de integrale leidraad bij de professionele dienstverlening van Zorgbureau Anders. Desondanks kun je ergens ontevreden over zijn en wil je hierover met ons praten. Dat kan altijd. Wij nemen jou serieus en beschouwen contact hierover ook als een mogelijkheid om de kwaliteit van onze zorgverlening te verbeteren.
Indien overleg hierover onvoldoende blijkt en jij het als een klacht wilt doorgeven, dan kan dat via ons klachten-meldformulier (zie de ontvangen informatiemap). Wij reageren dan spoedig om het naar wederzijdse tevredenheid op te lossen. Wil jij de klacht echter eerst door een externe partij laten beoordelen, dan kan dat via de Klachtencommissie. Hier kun je een klacht rechtstreeks melden zonder tussenkomst van Zorgbureau Anders. Bij Klachtenportaalzorg.nl lees je meer over de procedure.
Meer weten?
Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen?
Bel of e-mail ons dan, ook voor het maken van een afspraak. Of vul op de website het contactformulier in, wij nemen dan snel contact met je op.
Kantoor en postadres
Zorgbureau Anders
Telefoon: 040 - 202 93 95
E-mail: info@zorgbureauanders.nl
www.zorgbureauanders.nl